dimarts, 3 d’agost del 2010

i un món que gira...

Fa quasi 10 mesos que estic amb ell, de fet hem tornat a estar junts, un tornar diferent a l'anterior, s'ha de dir. Estic molt feliç d'estar amb ell, per tot el que em comporta a mi, estabilitat i una relació sana, que sempre és el que havia volgut. A més a més, és un company de lluita i amic de festa!!!

Fa quasi 10 mesos que estic al mateix lloc de treball i m'encanta! És cert que hi ha dies que són molt cansats i acabes força farta de treballar amb joves/adolescents, però la veritat és que en aquesta feina he pogut aprendre moltes coses i sentir-me realitzada. El més important però, és la meva companya de feina!!!

Tinc una bona època... : )

1 comentari:

trena ha dit...

que contenta que em fa llegir aquesta mena de coses... me n'alegro per tu!!!