diumenge, 22 de novembre del 2009

Ara va de bo!

Confesso que he de tenir dies de reflexió per encaminar la meva vida, ja que sense rumb m'engoixo. Fa un mes que estic planificant aquest rumb, m'ha costat decidir-me però ja ho tinc clar, i dilluns començaré a fer els primers tràmits.
Durant aquest mes he començat a estalviar i a deixar de pagar coses inútils com el gimnàs, m'he promés a mi mateixa que no pagaré cap multa més perquè faré tots els possibles per aparcar bé el cotxe. I deixar de fer una ONG que va repartint diners.

Disposo d'estalvis i d'un sou prou bo, que en breu rebré la paga extra i més endavant m'ampliaran el contracte.

Tinc ganes de tenir casa meva, perquè on visc ara sempre m'han deixat clar que això és casa seva, dels meus pares, i que per tant, aquí es fa el que diuen ells i quan ho diuen. Vull anar al meu ritme, tenir el meu espai i poder dur a qui vulgui a casa. La veritat, em fa molta il·lusió pensar que els amics podran venir a sopar a casa meva entre setmana o abans de sortir de festa.

Confesso que a les nits se'm farà estrany estar sola, serà qüestió de dormir ben acompnyada doncs!
Muns pares ja m'han dit que no em podran deixar diners, i cosa que ja sabia i que tenia ben assumida, els hi he dit que tampoc els hagués acceptat. Que ara m'han pagat els diners del cotxe però de seguida que cobri els hi tornaré.

Aquests dos pisos que m'agraden estan a prop dels puestus que freqüento a Mataró com l'Atzu i les Vinyes : )


Del primer pis:








I el segon que em té molt enamorada!





1 comentari:

trena ha dit...

no acabo de veure quin és el primer i quin és el segon, però totes les fotos fan molt bona pinta!! Endavant guapa!