dimarts, 21 d’octubre del 2008

PROJECTE DE VIDA!

Crec que tots tard o d'hora pensem com voldríem que fos la nostra futura vida; almenys jo ho faig bastant sovint, per així saber per on he de tirar i veure si les decisions que prenc fan que m'acosti a aquest futur de vida que desitjo, o en cas contrari només fan que allunyar-me'n. La vida que vull en un futur crec que és la vida que visc ara però en potència, i això m'agrada, saber que m'hi vaig acostant.
El cas és que en aquesta vida futura que vull, la feina i té un paper molt important, per això si aconsegueixo treballar amb el projecte professional que tinc en ment, la meva vida tindrà la forma que desitjo.
M'agradaria viure en un poble de muntanya on tenir-hi una granja i que fos alhora un centre cívic. Pot sonar una bogeria i una mescla una mica explosiva, però pot estar molt bé. Els nens agafarien responsabilitats amb els animals de la granja; faríem formatges, llet, fuet...! M'agrada aquest pla de vida!